SELAMAT DATANG

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Monday, October 18, 2010

Terima Kasih

Salam semua,

Sekejap sahaja rasanya masa berlalu, sekarang sudah masuk bulan 10, pejam celik pejam celik telah habis bulan raya..kiranya lama juga lah saya meninggalkan blog ini. Rindu sungguh rasanya hendak mengetik papan kekunci laptop yang sentiasa menanti saya tanpa letih dan merungut. Menulis pun perlukan masa untuk mencari idea apa yang hendak ditulis. Pada kali ini saya cuma hendak bercerita hal pertandingan nasyid yang baru sahaja berlangsung pada 15/10/2010 hari Jumaat.

Pertama sekali saya ingin mengucapkan syabas dan tahniah kepada kumpuan nasyid SOUTUL WARDAH yang dinaungi oleh Puan Jamilah Sungip kerana telah mendapat johan di dalam pertandingan yang diadakan tempoh hari. Semoga dengan kemenangan ini, SOUTUL WARDAH dapat bergerak maju lagi ke hadapan dengan
nafas baru dalam memartabatkan irama nasyid. Terima kasih juga di atas kerjasama semua ahli
SOUTUL WARDAH yang sanggup memberi komitmen sepenuhnya walaupun banyak rintangan yang dihadapi.

Selepas ini, SOUTUL WARDAH akan ada lagi tanggungjawab yang lebih besar dan perlu digalas sebelum pertandingan peringkat kebangsaan anjuran Jabatan KEMAS berlangsung pada tahun hadapan.

Tidak lupa juga saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada keluarga, sahabat handai,
dan rakan-rakan di luar sana di atas dorongan dan sokongan penuh kepada kumpulan
SOUTUL WARDAH dan terima kasih juga di atas iringan doa kalian semua...

Semoga 'KEINDAHAN DALAM KEIMANAN' menjadi teras dalam kehidupan kita..InsyaAllah.










2 comments: