SELAMAT DATANG

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Monday, September 13, 2010

Salam Aidilfitri


Salam semua...
Di kesempatan ini saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, mohon ampun zahir dan batin kepada rakan-rakan dan juga sahabat handai di luar sana dan juga di alam maya ini jika ada tersilap kata dan juga tersalah laku..diharapkan sempena bulan yang penuh keberkatan dan kerahmatan ini, kita dapat memperbaiki lagi diri kita ke arah yang lebih baik.

Ok, saya nak cerita sikit pasal raya ni...bila kita sebut raya je, semua nak tukar baru...tidak terkecuali saya..hehee..itu lumrah la kan. masing-masing bekerja kuat untuk membeli sesuatu yang baru dan apa yang kita inginkan, orang kata menang membeli menang juga memakai.

Saya suka bertanya kepada sepupu-sepupu saya apa yang mereka beli sempena raya ni...ada yang jawab, kamera DSLR baru, kereta baru, handphone baru, beg baru, dan sebagainya lah..saya beli ape??? emmm....hehee...

Tetapi kesimpulannya mesti baru lah....yang ibu-ibu pula biasa lah..langsir baru, sofa baru...kasut baru..cuma dengan bapa-bapa aje saya tidak tanya kerana saya tau bapa-bapa selalunya ikut aje apa yang isterinya sediakan,,hehee...asalkan ada baju raya baru.

usik-usik : dah beli baru semua yang lama letak kat mane yer?





No comments:

Post a Comment