SELAMAT DATANG

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Wednesday, January 27, 2010

Oh Broadband...


















Setelah sekian lama saya ingin membeli broadband ini, akhirnya dapat juga saya memilikinya pada
isnin/25 Jan lalu. Saya membelinya semasa promosi berlangsung, kalau tiada promosi harga broadband sebegini memang mencecah RM399, tetapi semasa promosi harganye memang mampu milik iaitu RM199.

Semasa saya memilih broadband, ada dua pakej yang ditawarkan pada saya, yang pertama celcom broadband RM68 setiap bulan dan RM78 setiap bulan dengan broadband free lagi, cumanya ia mempunyai kontrak selama 2 tahun, jika hendak off line sebelum tamat 2 tahun broadband yang free tadi diambil semula. Itu yang tak syok tu...

Jadi saya ambil keputusan beli broadband dan ambil pakej yang RM68 tu tadi. Jadi kalau rasa tak nak guna boleh off line bila-bila masa sahaja.

Saya nak rasa memiliki broadband yang selalu diperkatakan orang ini. Boleh dibawa kemana-mana sahaja dan on dari malam sampai pagi pun takde hal.

1 comment:

  1. salam. broadband ni kelajuan brapa ek? 512mb ke? if 512mb ke bwh i know a trick utk speed up firefox connection. trick ni better then abuse speed up connection. saya cadangkan apa kata akak try majukan blog akak dengan info about IT. saya pon dr bidang yang sama. maybe we can share our knowladge. or maybe i can help u for the info. just an opinion. thanks. wasalam...

    ReplyDelete