SELAMAT DATANG

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Saturday, October 24, 2009

Novel yang bagus untuk dibaca



Tidak salah saya memilih novel ini untuk dibaca dan dihayati, saya agak cerewet untuk memilih bahan bacaan. Tetapi novel Nisah Haron ini tidak menghampakan saya, ceritanya yang bersangkutan dengan undang-undang harta pusaka membuatkan saya begitu teruja. Jika penulis pandai memainkan watak di dalam penulisannya dan menulis berdasarkan fakta yang benar dari pelbagai rujukan, ia akan memberi sesuatu kepuasan kepada pembaca dan juga bahasa sastera yang digunakan di dalam novel ini membolehkan saya mempelajari sesuatu perkataan yang baru yang jarang sekali kita dengar.

* Dulu saya membaca pelbagai buku termasuklah yang picisan. Tetapi sekarang ni saya lebih suka memilih bacaan yang agak berat.


No comments:

Post a Comment